08.10.2024
Spread:
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НЕЗЛАМНІ» ОГОЛОШУЄ ВІДКРИТИЙ ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ
- Благодійна організація «Благодійний фонд «Незламні» оголошує відкритий тендер на закупівлю логістичних послуг.
Дата оголошення про тендер: 8 жовтня 2024 року
Термін подання тендерних пропозицій: до 18 жовтня 2024 року
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 18 жовтня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Закупівля здійснюється в межах виконання проєкту ПРООН "Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні"
Перелік запитуваних послуг :
- Забезпечення логістики поїздок, а саме придбання квитків на літак/автобус/потяг для подорожей 5 фахівців (приїзд + від’їзд з/до Львова до/зі США) та придбання квитків на літак/автобус/потяг для подорожей фахівців (приїзд + від’їзд з/до Львова до/зі Кракова). Вказати розмір комісії/сервісного збору за один квиток.
- Забезпечення проживання та харчування для 5 фахівців у м. Краків на 2 дні (перша половина листопада 2024). Забезпечення проживання та харчування для фахівців у м. Тампа, США на 14 днів (перша половина грудня 2024). Проживання передбачається в готелях - не вище класу «три зірки». Розміщення передбачається в одномісних номерах з окремою ванною кімнатою, та включеним сніданком. Харчування повинне включати обіди для 5 фахівців.
У разі наявності в тендерній заявці окремо потрібно вказати розмір сервісного обслуговування/орг витрат та розмір комісії/сервісного збору за 1 квиток. В тендерній заявці потрібно надати 3 варіанти можливих готелей таяк само як і при безпосередньому виборі готелю. Термін надання послуг – за вимогою до 26.02.2025
Умови: Між Благодійною організацією “Благодійний фонд “Незламні” та підрядником буде підписано договір, з детальними умовами співпраці.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну пошту foundation@unbroken.org.ua до 23:59 18 жовтня шляхом надсилання необхідних документів, а саме:
Заповнена форма для тендерної заявки з підписом відповідальної особи та печаткою – Форма для тендерної заявки;
Свідоцтво про реєстрацію (Виписка з ЄДР);
Підтвердження типу діяльності (Витяг), за наявності;
Свідоцтво про реєстрацію ПДВ/Сертифікат реєстрації єдиного платника податків (витяг), якщо такий є;
Банківські реквізити українською та англійською мовами з вказаним SWIFT кодом.
Неможливість подання вищезгаданих обов’язкових документів може призвести до НЕДІЙСНОСТІ тендерної пропозиції.
У фінансовій частині повинні бути окреслені наступні комерційні критерії:
Валюта: грн
Шаблон пропозиції цін: постачальники повинні використовувати наданий шаблон цінової пропозиції для подання своїх цінових пропозицій – Шаблон цінової пропозиції. За потреби шаблон можна доповнити.